Atentie Cookie-urile ne ajuta sa va oferim servicii mai bune. Prin folosirea site-ului, confirmati ca sunteti de acord cu folosirea lor de catre CD Net Plus. Inchide mesajul

Setarea serviciului de email pentru alerte - Foscam FI8918W

 

Daca doriti sa primiti alerte pe email insotite si 6 imagini pentru momentele in care este detectata miscare de catre camera Foscam FI8918W, trebuie sa setati datele pentru serviciul de email.

Ghidul de mai jos este valabil pentru camerele produse inainte de iunie 2011 (data este indicativa), care au in general System firmware sub 11.22.2.30. Pentru modelele de camere construite dupa acesta data si care au System firmware de cel putin  11.22.2.36, va recomandam setarile disponibile aici (este in curs de realizare acest ghid).
 
Intrati la Mail Service Settings din meniul de administrare (For Administrator) si completati campurile ca in imaginea de mai jos:
 
 
 
 
Trebuie ca adresa Dvs de email (folosita la Sender) sa suporte SMTP. Adresa nu trebuie sa aiba criptare SSl sau TSL (cum sunt de exemplu adresele publice de la gmail).
 
Uzual portul de SMTP este 25, dar poate avea si alte valori precum 587 sau 80.
 
Bonus: Clientii care au achizitionat o camera Foscam si nu au un server de email, pot solicita si primi gratuit datele de configurare pentru acest serviciu prin folosirea unui server de la gmail. Puteti transmite solicitarea prin intermediul formularului de contact de aici (trebuie sa precizati numele pe care este emisa factura).
 
Dupa introducerea datelor, apasati pe Submit si apoi pe Test (in aceasta succesiune). O sa primiti ulterior rezultatul testului, care daca este ok va arata ca mai jos:
 
 
 
 
Daca obtineti mesaj de eroare dupa apasarea pe Test, printre cauze pot fi:
 
- nu se poate realiza conexiunea cu serverul;
- eroare de retea; incercati mai tarziu;
- eroare de server;
- user si parola incorecte;
- adresa de email de la Sender nu e acceptata de server;
- adresa de email de la receiver nu e acceptata de server; poate fi din cauza politicii antispam;
- mesajul nu e acceptat de server; poate fi din cauza politicii antispam;
- serverul nu suporta modul de autentificare folosit de camera.
 
 
Prin selectarea optiunii Report Internet IP by Mail, o sa primiti email care va contine adresa IP interna a camerei daca aceasta s-a modificat (exemplu in unele cazuri la realimentarea camerei cu curent).