Politica de returnare

 

 

1. Renuntarea la cumparare

Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.U.G. 34/2014. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.

Consumatorul informeaza CD Net Plus SRL cu privire la decizia de retragere din contract, inainte de expirarea perioadei de retragere, prin intermediul unui cereri / declaratie de retragere care trebuie sa contina:
- numele cumparatorului, adresa de email si numarul de factura
- denumirea si numarul de bucati pentru produsele ce se doresc returnate
- datele contului IBAN unde va fi restituita valoarea produselor (titularul contului bancar trebuie sa fie identic cu titularul facturii).

Decizia de retragere va fi transmisa prin email la adresa comanda@cdnet.ro.

CD Net Plus SRL va confirma Consumatorului fara intarziere, prin email, confirmarea de primire a cererii de retragere in termen de maxim 2 zile lucratoare.

Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmarii automate de primire a acesteia.

Returnarea produselor se va face fara intarziere nejustificata, pe cheltuiala clientului, in termen de maxim 14 zile calendaristice de la denuntarea contractului. Returnarea va fi efectuata doar prin intermediul unei firme de curierat (se recomanda utlizarea aceluiasi serviciu de transport utilizat pentru receptionarea produselor) pe adresa indicata in mesajul de confirmarea de primire a cererii de retragere.

CD Net Plus SRL va rambursa sumele pe care le-a incasat drept plata din partea consumatorului, intr-un cont bancar deschis pe numele consumatorului. Plata va fi efectuata in maxim 14 zile de la data informarii de catre Consumator asupra deciziei sale de renuntare la cumparare si numai dupa primirea produsului returnat la punctul de lucru.
Suma rambursata nu include cheltuielile de transport daca livrarea s-a facut prin alte metode decat cea standard oferita de CD Net Plus. Taxele privind transferul bancar sunt suportate de CD Net Plus.

Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. Pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa-o faca intr-un magazin.

 

2. Retur de produse (alte situatii decat renuntarea la cumparare)

Puteti solicita returul de produse in urmatoarele cazuri:
2.1 Produsul livrat nu corespunde specificatiilor din site. Puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii (in cazul in care produsul nu mai este disponibil).
2.2 Produs nefunctional in primele 48 ore (2 zile lucratoare) de la receptie. In cazul in care produsul achizitionat a fost livrat nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, in urma notificarii scrise sau prin prezentarea la sediu in termen de 48 de ore de la primirea produsului
2.3 Produs in colet deteriorat. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii.
2.4 Produse livrate gresit. In cazul in care s-a livrat alt produs decat cel comandat.
Costurile de retur pentru situatiile prezentate mai sus (nu si in cazul renuntarii la cumparare) cad in sarcina magazinului nostru.

Solicitarile de retur se notifica pe site-ul nostru la sectiunea Contact, prin email la comanda@cdnet.ro in termen de 48 de ore de la primirea produsului.


Returnarea produselor va fi efectuata prin curier, pe adresa disponibila la sectiunea Contact.

Orice modificare a starii produselor sau deteriorarea ambalajului original a acestora ce face imposibila vanzarea produsului ca nou, duce automat la aplicarea unei proceduri de returnare supusa unor taxe administrative de readucere a produselor la starea in care au fost livrate; taxele sunt cuprinse intre 0 si 50% din valoarea initiala a produsului. Cuantumul taxei administrative va fi comunicat catre client la receptionarea produselor deteriorate/modificate.